Takže "hrůza z bílých znaků, protože Word je přesně jako OSM db"? ;) Na
rozdíl od Wordu je celá OSM infrastruktura na Unicode, tohle je argument
"předtím to tak nebylo, nový špatný." Stejnou logikou bychom vlastně měli
používat jenom ASCII - já sám mám hromadu strašidelných historek o Wordu a
diakritice.

HPM