Ahoj!

> [...]
>
> Stezka bez konkrétního určení. Pro motorová vozidla a techniku je cesta
> fyzickým provedením nepoužitelná. Zvažte, zda není lepší značit konkrétněji:
> highway=footway pro cesty hlavně pro pěší, highway=cycleway pro cesty
> použitelné také cyklisty, highway=bridleway pro stezky pro jezdce na koni,
> anebo highway=track pro ty, po kterých se dá jezdit dvoustopými vozidly.
>
> Protoze osobne si myslim, ze pokud nekdo vjede na pesinu (path) tezko muze
> cekat 100% prujezdnost na kole, pokud ano, tezko mu pomuze jakykoliv tag. A
> to pisu jako nekdo, kdo jich par projel (a misty i pronesl).

Hmm. Ja bych naopak na "path" pruchodnost pro kolo cekal, protoze je
to "takova nejaka obecna stezka". Proste by to melo byt pruchodne i
pro neco jineho nez horolezce, kdyz uz je to "multi-user shared path",
coz ferrata uplne neni.

Takze ano, primlouvam se konkretnejsi znaceni, tj. =footway kdyz je to
nevhodne pro vsechno krome cloveka.

                                                        Pavel