> V praxi se za koncem vesnice setkávám se smíšeným účelem, např. lesní/polní
> cesty, které jsou zároveň příjezdovky k chatovým oblastem.

To přece nepopírám a o tyhle cesty nejde. Mě ale zajímá cesta ve
vesnici či městě, nadto v území zdůrazněném jako obytná zóna (tenhle
výklad "landuse=residential" je samozřejmě můj a nepřesný), průmyslová
či obchodní zóna. A v katastru to může být klidně jako užitková
komunikace, ostatní komunikace nebo rovnou jen ostatní plocha.

@jzvc:
Ať wiki zkoumám jak zkoumám, česky nebo anglicky, "Tuto značku
nepoužívejte pro zakreslování veřejných nezpevněných cest v
zastavěných oblastech" z toho jednoznačně čtu. Fakt jsem NIKDE nenašla
nic jiného, a hledala jsem poctivě co to dalo. V Pravidlech pro Česko
"track" řešený není. Zcela upřímně by mě odkaz správným směrem
potěšil.

A prosím Tě, kde bydlíš a pohybuješ se, že očekáváš, že ulice
(residential) nebude kvalitou polňačka mezi barákama, o chodnících
nemluvě? Sice se hodně změnilo a mění, ale tohle opravdu není všude
ani vzdáleně pravda. A opravdu nemusíš daleko na venkov - vím o dost
takových v místech dosažitelných MHD krajského města, stačí kousek
popojít mimo hlavní silnici.