Pro mě jako projektanta je highway to, co se projektuje podle ČSN 73 6101
nebo 73 6110 a track to, co je podle ČSN 73 6108 nebo 73 6109 :-)
Hlavní polní nebo lesní  cesty jsou leckdy s asfaltovým  povrchem, naopak
některé obytné ulice jsou jen štěrkové případně s recyklátem.

A aby to nebylo ještě tak jednoduché, leckdy si pro různé méně důležité
komunikace v zastavěném území (https://mapy.cz/s/29hBK ) vypůjčujeme
parametry od polních cest

JAnD

---