Ahoj!

On Fri 2017-10-20 09:50:28, majka wrote:

> To přece nepopírám a o tyhle cesty nejde. Mě ale zajímá cesta ve
> vesnici či městě, nadto v území zdůrazněném jako obytná zóna (tenhle
> výklad "landuse=residential" je samozřejmě můj a nepřesný), průmyslová
> či obchodní zóna. A v katastru to může být klidně jako užitková
> komunikace, ostatní komunikace nebo rovnou jen ostatní plocha.
>
> @jzvc:
> Ať wiki zkoumám jak zkoumám, česky nebo anglicky, "Tuto značku
> nepoužívejte pro zakreslování veřejných nezpevněných cest v
> zastavěných oblastech" z toho jednoznačně čtu. Fakt jsem NIKDE nenašla
> [...]

Mapu chcem uzitecnou, ze? Tak necht je asfaltova vec mezi barakama
znacena jako highway=residential, a bahnita vec mezi barakama jako
highway=track.

Cely svet to tak znaci, jestli wiki tvrdi neco jineho, necht je
opravena wiki.
                                                                Pavel
(cesky, pictures)
http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/blog.html