> Jinak za mě taky nedělitelné mezery do tagů nedávat, ať si to ošetří
> renderer, zas taková věda to snad není.

Tohle mi přijde hrozně lokální pohled na problematiku (podobně jako spousta
jiných věcí co se zde na listu řeší). Já bych rád aby se české názvy rozumě
zalamovaly a zobrazovaly i v rendereru který si napíše třeba Japonec. Někdo
mimoevropský nebude vůbec řešit jaké tu v Česku máme typografická pravidla.

Zkuste u nějakého renrereru na githubu vytvořit issue že se nějaký český název
špatně zobrazuje a že si to přeci může vyřešit. Taková věda to přeci není.
Ještě těch chudákům vývojářům můžete poradit že exituje probram "vlnka" který
to přeci dokázal před deseti lety.

Stejně tak já nedokážu posoudit jestli se arabské jméno hospody má vykreslit
zleva doprava nebo zprava doleva a už vůbec (bez unicode hitnů) nedokážu
napsat renderer kde arabský název obsahuje číslovku!

Otevřete trochu svoji mysl a myslete prosím za hranice českého rybníčku.

Lukáš