Vypadá to, že minimálně osm.org nbsp řeší správně:
https://www.openstreetmap.org/way/34942987#map=19/50.09373/14.46366
ukazuje, že nic typu "vlna" osm.org nepoužívá
https://www.openstreetmap.org/node/3226473433#map=19/50.09439/14.34787
ukazuje, že nedělitelné mezery zobrazí správně
(Tedy, alespoň to tak vypadá)

U ostatních renderů jsem zatím nenašel vhodný případ.

Ano, já hlavně řeším názvy ulic (kde je zalamování vzácné), ale otázka
je prostá: chceme nbsp v datech, nebo nikoliv?

Zatím to nevypadá, že bychom se měli shodnout. Aktuální stav je asi
nejhorší možný: máme nbsp v datech, ale ne vždy a ani ne na celých
ulicích najednou. Je někdo silně proti tomu, abych do vyřešení tohoto
problému fungoval podle možnosti 4 a pak když tak ty mezery hromadně
smazal? Budeme alespoň mít celé ulice se stejným názvem a nbsp se
budou snadněji mazat, než zpětně doplňovat. Současně ale nbsp nebudu
doplňovat tam, kde ji zatím žádný úsek ulice nemá.