Od: Mikoláš Štrajt <stra...@seznam.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz@openstreetmap.org>
Datum: 19. 6. 2018 16:14:20
Předmět: Re: [Talk-cz] edit war na Žižkově - mapujeme podle stavu v terénu,
nebo podle legálního stavu?
"
Kliniku určitě nechat.

Tím spíše, že to bylo označeno jako illegal=squatted_property (takže je
vidět že ten kdo to přidával se snažil být neutrální).

Viz https://www.openstreetmap.org/node/4863676366/history

Navíc je třeba si uvědomit, že otázka "kde je vlastně ta Klinika?" je
naprosto legitimní otázka, kterou si člověk může položit aniž by tam chtěl
jít. Ba dokonce si tuto otázku si mohou položit i ideoví odpůrci Kliniky.

Co mě taky trochu překvapuje, že zřejmě doposud nikdo nenavrhl žádný
samostatný tag pro squat.

Byť už nějaké otagovány jsou - viz http://overpass-turbo.eu/s/zG7

--

Severák