Ahoj Tome,

mohl bys prosím vysvětlit, jak by probíhala ta 2)? Data by byla dána do POI importeru a odtud by se dostala do OSM jak? Muselo by dojít k ověření v terénu? Nebo by stačilo sednout k počítači, otevřít JOSM a řešit pouze případné duplicity? Pokud to druhé jmenované, tak jsem pro, pokud by šlo pouze o vrstvu k ověření, tak je to dle mého docela nanic (protože ta data nejsme schopni nikdy sesbírat) a pak raději 1) (i když to je práce na další dva roky bez jistého výsledku).

Jinak bych se chtěl Spratka (ehm, to nemusí být "vhodně" zvolený nick, ale příjmení) zastat: jestli skutečně dva roky doloval data z Lesů ČR, tak chápu, že o další byrokracii moc nestojí. Čímž neschvaluji jeho postup, pouze bych byl k němu vlídnější :-)

Jirka Komárek