čt 30. 5. 2019 v 9:30 odesílatel xkomc...@centrum.cz
<xkomc...@centrum.cz> napsal:
> Ahoj Tome,
>
> mohl bys prosím vysvětlit, jak by probíhala ta 2)? Data by byla dána do POI
> importeru a odtud by se dostala do OSM jak? Muselo by dojít k ověření v
> terénu? Nebo by stačilo sednout k počítači, otevřít JOSM a řešit pouze
> případné duplicity? Pokud to druhé jmenované, tak jsem pro, pokud by šlo
> pouze o vrstvu k ověření, tak je to dle mého docela nanic (protože ta data
> nejsme schopni nikdy sesbírat) a pak raději 1) (i když to je práce na další
> dva roky bez jistého výsledku).

Pouze vrstva k overeni pripadne vygenerovani GPX jako pro rozcestniky,
postovni schranky apod. Tj. cele to bude postaveno tak, ze ty data
(resp. souhlas) muzou kdykoliv zmizet. Nic lepsiho podle mne na
zaklade tohoto souhlasu udelat nemuzeme bez rizika, ze jednoho dne
bude pozadavek smazat veskere body zachrany Lesu CR z OSM protoze
odvolaji souhlas a my nejsme schopni prokazat, ze to mame i odjinud.

> Jinak bych se chtěl Spratka (ehm, to nemusí být "vhodně" zvolený nick, ale
> příjmení) zastat: jestli skutečně dva roky doloval data z Lesů ČR, tak chápu,
> že o další byrokracii moc nestojí. Čímž neschvaluji jeho postup, pouze bych
> byl k němu vlídnější :-)

Je to nick, a opravdu ne moc vhodne zvoleny. Jinak ten souhlas se
odkazuje na smlouvu se zacernenou (lze bez problemu zrusit) osobou, co
je ve smlouve nevime. Jsme zase u zacatku, kdyby prisel s umyslem co
chce udelat hned, tak by ho nekdo nasmeroval co a jak a nedelal by
zbytecnou praci.

Bye