Zdravím,
co se týče smlouvy, Lesy ČR obávají zneužití nějakým komerčním subjektem, proto
tam je klausule o odvolání souhlasu.
Pokud by se například stalo, že OSM pohltí nějaký nadnárodní konglomerát
(stejně jako se to stalo v případě OpenOffice nebo Skype ).
Smlouva je psaná na mě, pokud potřebuje někdo mé iniciály kvůli lepšímu spánku,
můžu je poskytnout.

Ano odvolání souhlasu může nastat, v tom případě se podá nová žádost, není
přece možné, aby veřejnou službu financovanou z veřejných peněz odmítli
zpřístupnit veřejnosti.
S tím bych se nesmířil, i kdyby banda právníku tvrdila opak.

R.M.