Připadá mi, že se tady bavíme každý o něčem jiném.

Já se bavím o tomhle:
https://mapy.cz/s/3xOiS - poloha v OSM v mapě x poloha ve skutečnosti
https://www.openstreetmap.org/node/4836098262/history#map=17/48.90931/14.73893
- co bylo v datech

Požadavek byl na to, aby se u fotky bez souřadnic načetly a nastavily
souřadnice toho rozcestníku tak, jak je v mapě. Takže v tomhle případě se
nebavíme o pár metrech, o které stojím vedle toho co fotím (a nepřesnosti gps),
ale o čtvrt kilometru. A přesně z tohohle důvodu se mi zkrátka nezdá ten
požadavek ideální. Jo, donutit v tom případě toho, co to nafotil, aby do mapy
cvaknul polohu, si představit dokážu. Jenže 90% z nich pak odklikne to, co se
jim nabídne.

Majka