On Wednesday 02 June 2010 00:35:37 Morten Kjeldgaard wrote:

> Har ikke set om der var et skilt med ordensregler eller lign. Jeg
> talte med en af beboerne, og de kalder selv stedet "Brevduekolonien
> Dybkjær" som der også står på skiltet ved indgangen (se vedhæftede
> billede). Det er ikke påkrævet at holde duer -- og det er ikke alle
> der gør det nu om dage -- men de giver prioritet til folk der vil
> "flyve med duer" som han sagde.

Meget interessant... så har jeg ikke nogen nem løsning :-)  Det ser dog ud som
"Haveforeningen Dybkjær" er deres officielle navn som er også brugt af Århus
Kommune:
http://gis.aarhus.dk/lokalplaner/pdf/Aarhus/Pdf/LOKPLAN.150/867!.pdf

Google giver kun et resultat for Brevduekolonien Dybkjær, og det handler om en
tidligere beboer.

--
Freek