Pt. kan du regne det tal ud manuelt :( da jeg allerede har lokket Jonas til
at specificere hvor mange addresser der er pr. postnummer[1], jeg godt kunne
nemlig godt tænke mig at få færdighedsgraden ud i et tal :). Hvis jeg har
regnet rigtigt er vi 78.7% 'færdige inden for 500m' og 69.9% 'færdige
indenfor 100m'.

[1] http://osm.rasher.dk/tempstats.txt

Med venlig hilsen
Rasmus Vendelboe