On 27-02-2011 21:11, Niels Elgaard Larsen wrote:
On 2011-02-27 20:16, Jens Winbladh wrote:
Super fedt

Har du mulighed for at sætte flere tal ind i din tabel: f.eks. antal (de
to tal du får procent satsen fra) - det vil give lidt mere information.
F:eks. om man mangler 10.000 veje eller 10 stk. da vejnettet er meget
ujævnt. Som Ole siger.

Ja, det vil være godt. Og nu vi er i gang med ønskelisten:

* Kunne vi få en liste for hvert postnummer med adressen på det første hus på
hver
manglende vej?

Jeg har lavet en side her der nok kan bruges:

  http://osm.rasher.dk/tools/missing_streets.php

* Eller et lag i osm.rashmer.dk med adresser, der mangler en vej. Og gerne et
lag, der
bliver vist på et højere niveau end de eksisterende adresser.

Et lag tror jeg ikke det bliver til, da det trækker forholdsvist hårdt på databasen at lave de her rapporter - så jeg tror ikke det vil fungere hurtigt nok til at være brugbart. Det ville nok blive lige så begrænset som Geofabriks (mht hvilke zoom-levels der er tilgængelige).

--
Jonas Häggqvist
rasher(at)rasher(dot)dk