Jeg blive lige nød til at komme med et lille surt opstød angående brug
af Fugro.

Hvis man mapper efter luftfoto, så vær venlig at sætte vejnavne på,
der er nu i kortet en masse veje der er mærket "via Fugro", men uden
vejnavn. En eller anden bliver alligevel nød til at gennemgå hele
kortet og derefter have bøvlet med at rette "fejlene", så gør det nu
selv, har man energi til at tegne veje, kan man vel for pokker også
slå vejnavnet op.

..og så lige min kæphest nummer 2. ændre aldrig på noget hvor der er
gps track udfra luftfotoet uden at have kontroleret det fysiske sted
først !!!!!!... det grænser til manglende respekt for dem der udfører
feltarbejde !

..og så lige, det er rigtigt rigtigt dejligt med det der Fugro kort
som baggrund når man mapper, tusinde tak til alle dem som bar

mvh
Esbern