Jeg har givet http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Map_Features en mindre overhaling, da mange tags endnu ikke har danske oversættelser. Helt konkret har jeg oversat de fleste af de manglende tags i katagorierne "highways", "cycleways", "power", "landuse" og "military". Desuden har jeg tilpasset nogle af de eksisterende oversættelser til at være mere præcise.

Enkelte af oversættelserne er mere specifikke end de engelske originaler f.eks. power, hvor jeg har indsat spændingsgrænser mellem 'line' og 'minor_line' eller afviger fra originalen f.eks. village_green, som jeg har oversat til 'dyrskueplads eller lignende'.

Er der nogen indvendinger mod de redigeringer? (kig i history for at se, hvad jeg præcist har lavet).

Ole / polderrunner