Hej,

2012/2/9 Uffe Kousgaard <u...@routeware.dk>:

> Dette er i tråd med anbefalingerne om ikke at lægge busruter ind, da
> disse heller ikke kan observeres i naturen og hurtigt kan ændres.

Andre ting, som heller ikke kan observeres i naturen, men som der også
er skabt konsensus om at lægge ind:

- Husnumre
- Telefonnumre
- Webadresser
- "proposed", fx veje
- Kapacitet for vandtårne (kubikmeter vand - held og lykke med at få
lov til at komme ind i reservoiret og måle op)
- By- og landenavne på andre sprog, fx name:mg=Danmarka (Danmarks navn
på malagassisk).
- Landegrænser (hvis man sejler fra Sverige til Anholt - eller fra
Jylland til Anholt, er der næppe noget "Danmark"-skilt undervejs, så
hvordan kan vi observere, at Anholt tilhører Danmark?)
- "official_name" (fx Kongeriget Danmark)
- "operator" for en del butikker, hvor det ikke direkte er synligt
- Åbningstider i en del tilfælde (jeg mindes fx ikke, at der står på
7-Elevens dør, at de har døgnåbent)

... og en del øvrige.

- Peter Brodersen