On 30-08-2015 14:10, Per Laustsen wrote:
> Hej Michel
> Jeg kan berolige dig - jeg har kun slettet indkørsler til garager - ikke
> indkørsler til ejendomme.

Nu ser jeg, at du har slettet hundredevis af indkørsler. Også en del jeg
har tegnet. Fx:
http://www.openstreetmap.org/changeset/33623878#map=19/55.04268/10.61933

Jeg forstår ikke hvorfor. Og du har ikke diskuteret det her på listen
eller med dem der har tegnet vejene (som jo bl.a. er mig)

Det er altså ikke i orden.

Desuden er det jo i allerhøjeste grad indkørsler til ejendomme. Bare
fordi der er en carport for enden af en indkørsel, er det jo stadig en
indkørsel til en ejendom.

Og uanset det, er det jo stadig en vej og en indkørsel.

Bare fordi du mener, at at der burde have været nogle flere access-tags,
kan du da ikke bare slette veje i massevis.

Jeg har selv været ude for at GPS-en har ført mig på vildspor fordi der
manglede indkørsler, så du gør OSM mindre brugbart for mig og mange andre.

> hilsen
> Per

Niels Elgaard Larsen