Den tir. 13. aug. 2019 kl. 22.23 skrev Jørgen Elgaard Larsen <j...@elgaard.net>:
> Men jeg har også været ude for, at kommuner bare har været stædige og
> ikke ville rette. Især husker jeg en kommune, som nægtede at oprette en
> manglende adresse for en indgang tii en bygning, til trods for at
> indgangen var skiltet med husnummeret, og at virksomheder i bygningen
> brugte adressen som postadresse. Kommunen mente, at bygningen kun skulle
> have én adresse.

Hm, trist.

Jeg ved at det også er et problem for distributører der omdeler
tryksager og lignende. Bladkompagniet har f.eks. et register med flere
adresser i. Nogle af de adresser er så ugyldige fordi de ikke får
ryddet op, f.eks. når en ejendom bliver splittet op, 5 -> 5A, 5B, 5C.
Så har Bladkompagniet både 5 fra deres egen database og 5A/5B/5C fra
CVR.

Ole