søndag den 25. august 2019 11.40.33 CEST skrev Niels Elgaard Larsen:

> Ikke et ret langt tidsrum.
> Det er jo fri software så vi kunne hurtigt få det til at køre på en
> anden server.
>
> Men måske var det en god ide, hvis vi var et par stykker, der satte det
> op prøvede at køre alting undtagen selve OSM-opdateringen (dry-run).

Jeg har ikke indtryk af at mere end nogle ganske få var klar over den lange
pause botten har holdt?

Jeg tænker at det ville være rigtig godt hvis der var et par stykker udover
Jonathan, der var i stand til umiddelbart at tage over/hjælpe hvis botten igen
støder ind i problemer.

Ifølge https://wiki.openstreetmap.org/wiki/AutoAWS er der fornylig lavet
mindre ændringer, der ikke ser ud til at være blevet offentliggjort