Sveikas,

Ne tau vienam taip.

Man tai irgi niekada normaliai neveikė, nei per PC nei per GPS. Kai kuriuos adresus per PC dar surasdavo, bet per navigatorių tai nieko. Gal time-out'indavo? Kiek mačiau garmin.openmap.lt atsiliepimų skiltis šią problemą irgi pastebėjo.

Kai Lietuvos adresų ir taip trūkumas (adresų klausimas ir vėl numirė), tai būtų gerai kad nors ta maža dalis veiktų :P

Ką gi, linkiu sėkmės ieškant šios problemos sprendimo!

On 2018-03-12 08:09, Tomas Straupis wrote:
Sveiki

  Gal kas nors rimčiau nagrinėjotės Garmin žemėlapių kūrimą (mkgmap)
ir galėtumėte padėti su adresų paieška? Mano aparatas (senukas
Colorado) arba nelabai ieško, arba aš nemoku su juo ieškoti (niekada
neturėjau poreikio ieškoti adreso). Tai reikėtų info, ar bent su kokiu
nors aparatu veikia adresų paieška? Ir jei neveikia, ką galima būtų
padaryti.

  Paskutinį kartą richmondas buvo parašęs gerų instrukcijų, pagal jas
buvo pataisytas Garmin žemėlapių generavimas, bet jau praėjo daug
metų. Pasikeitė daug mkmap versijų.

  Ačiū

P.S. http://garmin.openmap.lt/