Laba,

Garmin GPSmap 60CSx paieška veikia, nors kažkaip keistokai (o gal
tokia Garmin idėja). Yra 4 laukai: region, city, number, street.
Region laukas per dalį sekundės pasikeičia į užpilytą "Lithuania", o
kitus reikia suvesti.

Keistenybės:
1. Visi laukai privalomai turi būti užpildyti. Pvz. jei neįvedi namo
numerio, paieškos rezultatų skiltyje rašo "None Found"
2. Vietoj namo numerio galima įvesti tuščią eilutę (t.y. įeiti į lauko
redagavimą ir paspausti OK nieko neįvedant) ar neesantį namo numerį,
tuomet ras "visus" tos gatvės namus.
3. Randa ne visus namus, kurie yra OSM. Pvz., Laisvės al. randa tik
25, 28, 47, 61, 65, 72, 76, 83, 92, 94, 97, 98, 99, 99, 101, nors OSM
matau ir 42, 44, 50, 50A, 56, 58, etc.
4. Randa ne visus miestus/kaimus, pvz. neranda Seredžius.
5. Yra gatvių (kadangi parenkamos iš sąrašo, galima tą pastebėti)
kurios prasideda skaičiais. Pvz. "130 Gimnazijos G." ir vienintelis
šioje gatvėje rastas namas yra 3 atitinka Gimnazijos g. 3, Kaunas.
Kaune gatvės prasideda tik skaičiais 130, 139, 141, 222. Yra netgi
adresas 139 20, Kaunas (kur 139 yra gatvės pavadinimas, 20 yra namo
numeris) @ 54.84993 23.96661. Tačiau tokiom koordinatėm nėra jokio
objekto. Kituose miestuose yra gatvių prasidedančių kitais skaičiais
ar sudarytų vien iš skaičių.
6. Galima pasirinkti iš sąrašo gatvę anksčiau nei miestą. Tokiu atveju
(kadangi miestą vis tiek reikės pasirinkti) pasirinkus miestą gatvės
laukas išvalomas.

Pastebėjau, kad yra
https://github.com/openstreetmap/mkgmap/blob/master/doc/addresses/address.txt
kuriame yra informacijos kitokios nei