2018 m. kovo 15 d. 11:30, Mindaugas rašė:
> Čia nevisai suprantu tų administracinių ribų prasmės. Būtų aišku, jei
> tarkim prie namo yra tik addr:street ir addr:number, o addr:city nėra.
> Tokiu atveju addr:city, kurio reikia adresų paieškai, generuojamas
> pagal kažkokius administracinius miestų poligonus.  Bet šiuo atveju
> mes jau turime addr:city prie objekto.

  Bendra OSM kryptis yra addr:city nenaudoti, o naudoti
administracines ribas. Tarkim OsmAnd taip daro. Garminą kadangi patys
generuojam, tai teoriškai galėtume pasikeisti, bet praktiškai kažkas
turėtų skirti daugiau laiko nei aš turiu pastoviai prižiūrėti
taisykles.
  Kodėl tada pas mus yra add:city ir kodėl jis net yra privalomas
pagal mūsų QA taisykles? Ogi tikrinimui: addr:city turi būti savo
administracinėse ribose. Administracinėse ribose X negali būti
addr:city=Y.
  Kitas dalykas. Turime nemažai vietų, kur yra miestas/miestelis X ir
greta jo esantis kaimas lygiai tokiu pačiu pavadinimu X. Aišku tai
įneša kitas problemas adresų paieškoje :-)

> Jei būtų labai norima būtų sutvarkyti adresų indeksą (pvz. gauname
> visos Lietuvos adresus importui, bet admin_level suvedimas visiems
> kaimams užtrunka ilgai), tai galima automatiškai generuoti admin_level
> poligonus, kad jie padengtų adresus su visais nurodytais addr:city.

  Teisingai, galima generuoti poligonus ir juos naudoti tik Garmino
žemėlapio kūrimui (nekelti į OSM db).

--
Tomas