On 8/31/07, Ante Wessels <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Een deel van Amsterdam staat onder water, volgens mappaint.
>
> Zonder mappaint lijkt het er op dat de (omgezette) AND data grote
> watergebieden definieert, en wederom met natural=water, daar weer land in
> zet. Met mappaint gaat dat fout, ik weet niet hoe andere renderaars daar mee
> omgaan.
>
> Alle natural=water lijkt dezelfde AND 10007637 tag te hebben.

Klopt allemaal, want het is allemaal een object in de AND data en het
programma splitst het op in stukjes. Dus ze krijgen allemaal dezelvde
tag... In de uiteindelijke upload zullen ze wel een object zijn, maar
ik heb echt geen idee wat het beste is voor de renderers...

Met vriendelijke groet,
--
Martijn van Oosterhout <[EMAIL PROTECTED]> http://svana.org/kleptog/