In your letter dated Wed, 17 Sep 2008 23:16:53 +0200 you wrote:

>ng
>
>Dat hoef je niet onderweg te zien, maar dat kun je wel gebruiken bij het
>verwerken van de data. Immers... en weg loop recht of in een boog circel...

Ik bedoel niet dat ik onderweg naar die pda zou willen kijken, maar dat het
meeslepen van een pda meer moeite kost dan even een foretrex omdoen (of aan
het stuur hangen).

Ik vraag me af over welke schaal jij het hebt. Fietspaden maken meest rare
bochten. Zelfs met een sampling rate van 1 Hz wordt het nog een zooitje.
Vooral bij kruisingen is het denk ik meer een kwestie van handwerk.