In your letter dated Thu, 18 Sep 2008 15:22:16 +0200 you wrote:
>Ik kan je met enige nadruk een gps-muis aanbevelen. < 100 euro
>Operating tijd is 24 h +  en in
>combinatie met een bluetooth telefoon zijn
>er prima logging software setjes samen te stellen.

Ik heb mijn Garmin (Foretrex 101) gekocht voor navigatie:
- niet al te duur (net even meer dan 100 euro)
- aan de pols te dragen. Dat was de belangrijkste eis. Ik wil met een GPS
  kunnen wandelen en hardlopen en toch mijn handen vrijhouden.
- er gaan normale batterijen in

Maar de nauwkeurigheid is niet al te hoog. Zie bijv.
http://stereo.hq.phicoh.net/running/maps/2008-09-13.shtml
voor een trace van een stukje hardlopen.

Is bijv. een iBlue-747 wat?

Ik heb geen 'high-end' GSM, en ik denk dat ik liever een apparaat heb dat
zelf logt.