Hallo Geert en anderen,

Na het lezen van een aantal van de mails over "OSM voor de brandweer?".
Bedacht ik mij dat ik een keer van die functie gebruik heb gemaakt om een
straat te zoeken.
En gisteren avond geprobeerd om dit te herhalen.
En het werk wel om een straat te vinden met een OSM routeerbare kaart op een
garmin GPS.
 Als je eerst een willekeurig huisnummer in geef.
En dat de straat naam.
Krijg je van zelf een lijst met plaatsen waar een staat met die naam is.
Hoop dat ik met deze informatie  een stapje heb kunnen bij dragen.

Met vriendelijke groet,

André de Vries