On Fri, 29 May 2009, Lennard wrote:

> Vertel dat de andere landen maar die NUTS-3 hebben gedefiniëerd binnen
> hun admin_level's. :-)
>
> In België zijn het de arondissementen: admin_level=7
> In Duitsland de Landkreise: admin_level=6
> In Zweden de Län: admin_level=4

Misschien zijn dat wel bestuurlijke eenheden? Het is niet raar dat NUTS
indelingen daarmee samenvallen. Ook in Nederland gebeurt dat met andere
niveau's. Maar een puur statistische (artificiele) indeling zoals COROP
moet je niet met boundary=administrative taggen lijkt me.

> Anyway, het COROP-verhaal... wie hier had er al eerder van gehoord? De
> indeling van de COROP-regio's is de bevolking vast totaal onbekend.

Nooit eerder van gehoord idd.

     Christiaan