2010/4/12 Lambertus <o...@na1400.info>:
> Ik zou wachten totdat de huizen geimporteerd zijn, dat maakt het écht
> een heel stuk makkelijker: Afdrukje maken op A4/zoomlevel 16 met
> WalkingPapers, potlood mee en lopen maar (of als de wijk vooral bestaat
> uit huizenblokken op de fiets). Gaat best snel zo is mijn ervaring.

Daarom dus juist mijn verzoek - ik wil er mee bezig, dus als het
(zoals ik ook denk) een stuk gemakkelijker is met de huizen erin, dan
wil ik graag zo snel mogelijk die huizen erin hebben. En dat geldt ook
voor andere elementen: 3dshapes-object aanpassen aan wat ik in het
veld (of op Yahoo) zie is denk ik een stuk minder werk dan intekenen
wat ik zie (met behulp van Yahoo) en dan later wat ik ingetekend heb
weer mergen met 3dshapes - op die manier is het op zijn minst dubbel
werk.

--
André Engels, andreeng...@gmail.com