Lennard wrote:

> Mijn nadruk ligt op dit moment voornamelijk op de gebouwen, terwijl
> fsteggink bezig is met een methodiek om de landuse/water zo makkelijk*
> mogelijk te importeren. De gebouwen kan ik je dus snel geven.
>
> * Makkelijk is erg relatief. Het is nog steeds erg bewerkelijk, zie:
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/3dShapes/Landuse_import (nog in
> ontwikkeling).

Tsja, het werk is nog niet klaar als alleen een lading 3dShapes wordt
ingekwakt :) Het moet ook nog tegen bestaande data worden afgewogen. Het
werkt het beste om dit tegelijk te doen, aangezien het een stuk saaier /
vervelender wordt als dit achteraf gedaan moet worden (en dat nog door
iemand anders!).

Frank