2010/6/21 Lennard <l...@xs4all.nl>:

> Het resultaat in beeld vind je hier:
> http://mijndev.openstreetmap.nl/~ldp/AND-reclassified/
>
> De visualisering daar gaat uit van de volgende interpretatie:
>
> highway=tertiary + AND:importance_level=5 + version=1
> => highway=unclassified
>
> highway=secondary + AND:importance_level=4 + version=1 + geen ref=*
> => highway=tertiary
>

> Door juist niet ook op user=AND te testen pak ik hier de gevallen mee
> waar iemand een AND version=1 straat heeft gesplitst.
>
> Let op: dit is dus alleen maar een speciale kaart met dit erin verwerkt.
> [...]

Op zich een goede actie, maar ik zie momenteel nog te veel
inconsistente wegen (stukje secondary - stukje tertiary - stukje
secondary - stukje tertiary of stukje tertiary - stukje unclassified -
stukje tertiary - stukje unclassified). Ook zijn er nog wegen die niet
worden meegenomen terwijl ze duidelijk unclassified zouden moeten zijn
(vermoedelijk omdat iemand ooit het AND:importance_level heeft
gesloopt). Ik denk dus dat het stukje bij beetje moet gebeuren, met
daarna een correctie-edit (waarvoor ik best een paar handjes wil
helpen).

--
André Engels, andreeng...@gmail.com