2010/6/21 Maarten Deen <md...@xs4all.nl>:

> Zo te zien is dit een kaart waar alleen de AND data op staat waar niets
> mee gedaan is? Dan is het een leuke gimmick, maar nietszeggend. Ik zie dat
> in mijn gemeente bijna alle wegen weg zijn. Dat komt omdat ik op bijna alle
> wegen een maxspeed tag heb gezet. En dan duiken ze hier dus niet meer op.
> Dat wil echter totaal niet zeggen dat die wegen ook correct a.d.h. van GPS
> tracks zijn gelegd of dat er extra features zijn toegevoegd.

Ik denk dat de enige manier om ook dat soort informatie te hebben, is
dat we bij het bewerken gebieden aangeven die we hebben gedaan, met
daarbij de informatie (in ruwe categorieën) wát we hebben gedaan. En
zoiets werkt dan eigenlijk weer alleen goed als iedereen het zou doen,
en dat zie ik nog niet gebeuren.

--
André Engels, andreeng...@gmail.com