În data de 10 aprilie 2013, 23:45, Gabriel Sebastian Moise
<gabrielsebastianmo...@gmail.com> a scris:
> Corect, insa am o dorinta de a gasi din ce in ce mai multe persoane , care sa
> inceapa sa refaca, sau sa ajute cu marirea acoperirii si corectitudinii de
> informatii pentru OpenStreetMap.   Degeaba fac cu Razvan cate 6 - 8 ore pe
> zi , daca suntem doar doua sau poate patru persoane care facem d'astea ....
> Cu cat suntem mai multi , si punem informatii complete, cu atat mai bine.
> Este singura harta de GPS unde azi pui si peste 2 saptamani deja folosesti
> ceea ce ai pus nou.  La Navteq astept intre 6 si 9 luni sa apara dupa ce
> [...]

Gabriel, lucrul după imagini satelitare e OK, însă nici dacă am fi 400
n-am putea face într-o lună cât poți face cu un import de date într-o
zi.

N-ai putea să întrebi la firma pentru care lucrezi (dacă e cea pe care
mi-o zice Gmailul) dacă n-au ceva trackuri de "donat" de la mașinile
de intervenție? Mă gândesc că s-ar putea să aibă ceva GPS pentru
asigurare și trackurile ar acoperi multe orașe mai mici, unde n-avem
acoperire.

Ideea e valabilă pentru toți de pe listă, dacă aveți acces la o arhivă
de trackuri care să acopere orașele/drumurile secundare încercați să o
obțineți pentru OSM. Din câte știu drumurile principale s-au făcut
folosind trackuri de la o firmă de transport.

Strainu