Mulțumesc că ești un fan al germani. :-)
Și la noi mult a fost îmbunătățit multe ori. Diferența este doar că mai mult
oameni lucrează pe OSM în Germania decât în România.

Uneori ceva este distrus. Dar de obicei nu este din intenție dar din prostie.
În România doar mă amintesc de un singur caz unde cineva a vandalizat din
intenție. El a desenat un oraș, niște sate și un cartier în București care nu
există. Dar după am spus cu el, el a sters orașul său se însuși.
Dacă găsești ceva vorbește cu utilizatorul. Dacă am nevoie putem întoarce
modificările. Nu trebuie să desenăm din noi.