Da, dar problema e ca tot tre sa le iei la mana, sa pui limite de viteza, nr
de lane-uri, tipul drumului, daca e asfaltat sau in alta stare..... tot e
munca...

   Cel putin pentru mine, e cel mai ok sa fac dupa o imagine de satelit,
compar cu Navteq unde am dubii sau am nevoie de alte informatii.....  In
ultima saptamana am bagat la greu pe partea de la Buzau , ramnicu sarat,
focsani, barlad si pana la granita pe dn24A, o droaie de localitati....,
sate,  drumuri de legatura care nu erau link-uite intre ele, pur si simplu
erau zone izolate, fara rutare etc.  Am repozitionat orare care erau
desenate dupa poze ce erau puse cu coordonate gresite, etc.... Vad ca noile
imagini de la Bing, din vara 2012, sunt ok. Pacat ca momentan nu sunt peste
tot, sau sunt lipsa in unele zone importante.