Pai sunt 3 zone busite deja. Mai este si in jurul Timisoarei si in jurul Ploiestiului...

On 29.04.2013 22:21, Strainu wrote:
Cred că cel mai simplu ar fi să fie din nou rulat robotul pe zona respectivă...

Strainu

În data de 29 aprilie 2013, 21:40, Razvan <radulescu.raz...@gmail.com> a scris:
Din cauza ca zonele astea de Corine Land au fost importate cu ajutorul unui
soft(bot) probabil , de aceea sunt si facute asa ciudat, adica alcatuite din
mai multe linii de contur care sunt de multe ori comune si cu alte
delimitari, de paduri, rezidentiale, de lacuri etc( si toate acestea apr ca
nerecunoscute de potlatch). Si e usor ca , fara intentie cineva la un moment
dat  sa redenumeasca doar o zona delimitata care apare ca nerecunoscuta de
potlatch, in ceva cunoscut si probabil sau sa stearga o linie de delimitare
-  suficient ca sa se duca naibii o regiune de zeci de kilometri patrati.
Cred ca va trebui luat si desenat pe portiuni , padurile, farmland-uri,
filed-uri si altele pentru a umple golurile. Si in felul asta daca se strica
vreodata una, nu va afecta o zona asa de vasta si va fi usor de reparat.
Dar sa vedem ce ne sfatuieste si Michael cand se intoarce din concediu...