Jag är intresserad. Försöket via wikin gick ju inte så bra, så nu när ett
tydligare förslag finns färdigt så kanske det rullar på bättre.

Hmm, ja, att översätta LearnOSM kanske hade varit något, enda nackdelen med
det är att det blir en standard text och vissa taggar som används
internationellt kanske inte passar för svenskt område. Men men, sådana
specifika saker kan man ju ha separat någonstans.

--
Christoffer Holmstedt