Hej

Kollade på de första förändringarna som gjorts och en sak som jag
noterade och som jag tycker inte är helt optimal är att du överladdar
addr:* taggar och building=* på samma objekt, t.ex.
https://www.openstreetmap.org/way/411646429

Det vore bättre om de hade varsin eget objekt, en nod för adressen och
en area för huskroppen. Då skulle inte heller source-taggen bli
tvetydig.

/Markus