Hej igen,
Jag har uppdaterat mina skript för att upptäcka och slå samman ytterligare
nodpar som borde vara en nod, t ex "Stora" + "mosse" ska till "Stora mosse"
osv. Det fanns dock bara 5 (fem) noder att korrigera; de är nu taggade med ett
extra nyckelvärde note="Name is merged from parts, recheck it".

Dessutom fick skripten och data mindre förbättringar att samtliga noder nu blir
taggade med extra etiketter som dokumenterar vilka namnförändringar tillämpats
av skriptet.

Länken till mappen results-v11:
https://drive.google.com/open?id=1SuAaC_uNJPzFb3lHquqDD3lQVWP_6iUu . Jag kommer
även uppdatera importplanen men den feedback som redan finns.

Trevlig helg! Återkommer nästa vecka.

Med vänliga hälsningar,
Grigory Rechistov
With best regards,