Ez van az ügyfélkapu felküldő oldalán bekeretezve:
"
Figyelem! Ha Ön nem látja a feltöltő alkalmazást vagy az hibásan, esetleg
egyáltalán nem
működik, akkor valószínűleg Önnek nincs telepítve a Java kisalkalmazás. Mit
választ?

   1. Letöltöm a Java Runtime Environment (JRE) 6 Update 5 verzióját és azzal
használva
töltöm fel a fájlokat. A Java oldalán a Java Runtime Environment (JRE) 6 Update
5
DOWNLOAD ikonjára kattintva a részletes oldalon kiválasztható az operációs
rendszernek megfelelő Java-frissítés.
   2. A Java kisalkalmazás nélkül az egyszerűsített feltöltőt választom.

Segítség: Mi a különbség az egyszerűsített és a Java-s feltöltő között? Olvassa
el!

Ha a fájl feltöltésének eredményéről nem kap visszajelzést, kérjük, az újbóli
feltöltés
előtt az Értesítési tár Elküldött dokumentumok szolgáltatásán keresztül
győződjön meg a
feltöltés sikeréről. Amennyiben ott nem találja meg az elküldött fájlját, úgy
kezdeményezze annak újbóli feltöltését. Amennyiben így sem sikerül, kérjük,
próbálja
később, vagy vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal.
"
--
Üdvözlettel:
Szűts Ferenc