T. Lista!

Igen, én a számítástechnikában már mindent elhiszek, sőtt az ellenkezőjét is.
Én már jártam úgy, hogy vissza kellett állni előző programverzióra valamilyen
okból
kifolyólag. Nem is egyszer.
Amennyi probléma van mostanában az ügyfélkapu rendszerrel, igyekszem betartani
a kért
utasításokat, mert arra tudok hivatkozni. Ha reklamálok, előfordulhat, hogy
azért
hülyéznek le, mert "Hiszen oda volt írva..."

Még valami: a 6.5 verzióval ment a feltöltés, és ráérek matatni a dolgot a
bevallási
roham után.

--
Üdvözlettel: