szerintem meg lerágott csont

- de nem abev-rol van szó, hanem abevjava-ról  :)

(az viszont magától értetodo, hogy egy 'rendszergazdánál mindíg a legfrisebb
JRE/JDK van.. de úgy látszik - mégsem hmm..)

nem kell 'újrarakni' semmit - nekem is van abevjava-m és pl. 0958-as nyomtatványom, stb. - csak én már 02.06-án javítottam ezt a hibát: értelemszeruen az abevjava program legfri- sebb verziójának rátelepítésével és az akkori nyomtatvány legfrisebb verziójával

no capisco? te biztos nem programoZOO vagy - a hibának semmi köze a jre-hez

~és lehet - egy hét múlva már megint van a programból újabb (javított/bovített) verzió, vagy
valamely nyomtatványból - ami egy hibát javít, vagy funkciót bovít

ez van - látogatni kell mindíg a lapot a legfrisebb verziókért

Nálam detto ugyan ez a hiba volt , ujra raktam a java kornyezetet és utanna
az Abev-t

Üdv
Pálinkás