2009/5/11 Bálint István <balintist...@szistvan.hu>:
> "Ha elmondod hogy hogyan lehet windows 2003 alatt ezeket beállítani, nagyon
> szívesen megcsinálom :)"
> A levlista tartalma és hossza is korlátozott, de a lényeg, hogy egy mmc
> konzolban a szerveren beépülő modulként betöltöd az Ip biztonsági házirendek
> modult. Beállítod, majd a kliensgépeken is.

Szuper kiindulásnak, bár mivel amit leírtál a feléről azt sem tudom
eszik vagy isszák, úgy érzem sok dolgom lesz vele, utána keresek,
remélem van how to zöldfülüeknek....

> "ahogy kollégám mondani szokta mi nem egy bank vagyunk, és az én tudásom sem
> akkora mint egy banki rendszergazdának,"
> Ettől égnek áll a hajam! Most csak durvaságot tudnék ilyen szemléletre
> mondani. Amúgy szerointem a banki rendszergazdák egykor valószínűleg
> középiskolai rendszergazdák voltak, csak ott többet fizettek ...
> Bálint István

Nincs továbbképzési keret tanfolyamokra, nincs motiváció
(személyszerint weblapkészítése felé mozdulok). Egyszerüsítve:
digitális napló bevezetése előtt mi történik ha feltörik a szervert?
semmi, nincs rajta semmi fontos, mentésből újrahúzom és kész is ismét.
Ne úgy értsd, nem figyelek a biztonságra, csak nem olyan mértékben,
most változik a helyzet, digi napló miatt. Ez a mi nem vagyunk egy
bank megfogalmazás lényege.