Hello!
> Erre én is gondoltam, ha nem is email, de loggolni fogom a
> belépéseket, ip cím, időpont, név. De ez max a baj utólagos
> felderítésében jó, megelőzni szeretném.
A digitalis naplo sem "veszelyesebb", mint a hagyomanyos naplo.
A hagyomanyos naploba is be tudott irni a diak jegyeket, ha meg volt ra az
alkalma.
A digitalis naplonal peldaul nem fogod tudni kizarni a kovetkezo esetet:
Tanar belep a naploba, hirtelen elhivjak, elfelejt kijelentkezni, otthagyja a
gepet, diak odamegy, s csinal amit akar.
Ez megyegyezik azzal amikor a tanterembe hagyta a tanar a papiros naplot.
Ennek semmi koze a biztonsaghoz, illetve a megteremtheto, megelozheto
biztonsaghoz.
(Allithatsz be idokorlatot, de nem biztos, hogy eleg lesz)

Tisztelettel:
Molnar Peter
http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514
moln...@petersoft.hu