Hello!
Usb kulcsos bejelentkezés: ilyesmire gondolok:
http://www.rohos.com/hu/, csak nem fizetősben... ez lenne a tökélets
védelem túlbonyolítás nélkül. (persze kikéne próbálni hogy hogyan is
működik élőben)
1. Ha az iskola minden gepen akarod, akkor mindenkinek kell usb kulcs, raadasul mindegyik kulcs mindegyik gephez, eleg erdekes lenne.
2. Kerdes, hogyan mukodne nem windows-s kornyezetben.
3. Ha csak a tanari gepeken lenne, akkor ez a vedelem szart se er, ha a tanar az egyik diak gepen lep be. 4. Ez sem ved a Cd-rol bootol, keylogger elhelyez az all_user->start_menu->Inditopultba, tanar belep, meg van a jelszava. Mar lehet is a naplot buheralni.

Szerintem a fenti "vedelemet" nem erre talaltak ki, hanem arra, hogy 1 adott gepet vedjenek! Mivel a naplo nem 1 gephez kapcsolodik, igy ennek nincs gyakorlati, biztonsagi elonye.
Csak otletelek:
Ha a halozatba belepest loggolod, akkor az osszevetheto a naploba torteno belepessel. ha a ketto nem eggyezik mehet az azonnali figyelmeztetes a szukseges embereknek. Amugy szerintem halmozottan fontos errol beszelnunk, mert nem egy iskolaban jartam, ahol minden tanar adminkent dolgozik, s havonta telepitik a szervert ujra. Mar megszoktak, s azt hiszik ez a normalis. Brutalis...
Udv:
Molnar Peter
http://www.petersoft.hu, Tel:36209149514
http://www.afg.hu