János!

Én mértem anno ki- s bekapcsolt állapotban is a gépeket, monitorokat,
nyomtatókat is.
A komplett ATX gép 4-12 w között fogyasztott monitorral együtt.
A mért gépek (PIV) bekapcsolt állapotban, ugyanaz a gép terheléstől függően
110-146 W-ot ettek monitorral együtt.
Az áramtalanítás mindenképp megéri.
S napközben ha lyukasóra van a teljes teremben a gépek kikapcsolása. 1
bekapcsolt óra megfelel kb 24 óra készenléti időnek számolásaim szerint.

Kunstár László