Nagyon eltértünk a témától, de ez munkáltatófüggő.
Ha az én munkáltatóm nem követeli meg, hogy akkor is a suliban csücsüljek, amikor már minden kész és automatizálva van, és elmehetk 16.20 helyett 14.30-kor, meg nem kell bemennem csak pofavizit miatt, akkor nekem cserébe kutya-kötelességem rendelkezésükre állni, ha bajuk van. Ez nincs sehol leírva, ez egy ún. "gentleman aggreement". Ami mindenkinek jó. És ebbe belefér, hogy szabadságom ideje alatt is hívnak és távolról el kell intéznem dolgokat, de adj isten be kell mennem, mert kifogyott a toner. De, szerintem ez munkáltatója válogatja. Nekem szerencsém van, ők is nyernek vele ("teljes rendelkezésre állás") és én is.
Bálint István