A mintort nálunk szigorúan (még szünetben is) ki kell kapcsolni.
Ennek nincs semmi reális funkciója, hogy be legyen kapcsolva.
Titkárnői, igazgatói, igazgatóhelyettesi, gazdasági gépeknél lényeges, hogy ne legyen áramtalanítva. Gyakran szünetben, szabadságom alatt, nyáron - jön a telefon, hogy ez meg az kell. Mindenkinek az a jó, ha VPN-en keresztül be tudok lépni, wake-on-lannal felélesztem és el tudom érni akár külföldről is az adatokat és el tudom juttatni a megfelelő személyhez. Ez legalább 15 gép. A géptermek az más. Szünetben és hétvégén, ha lehet, áramtalanítva vannak, mert nincs funkciójuk.
Hétközben bármikor tudom telepíteni őket otthonról, akár éjszaka is.
Bálint István