Talán a legfontosabb:

"(valamint kirúgnák a rendszergazdát és megfenyítenék az igazgatót)"

Sajnos tapasztalatból: a rendszergazda pont az az ember aki nem tudja hogy
milyen szoftvereket kell biztosítani a jelentkezőknek, mert hozzászoktak
ahhoz hogy a "saját" diákjai tudják ott mik vannak, az info meg fentről
nem megy lefele hogy kéne ilyen meg ilyen is... illetve a főnök sem
szokta tudni hogy a saját iskolájában mi van pontosan, lásd front page,
epression web, vagy kompozer.. vagy micsoda és ez csak 1 egyszerű html
szerkesztő, ezért okítok én sima notepaddal, html tag-et is mert akkor
nem érzi magát elveszett embernek a diák.

Én rendszergizdát sajnálom igazán ,mert ottan lesz porverés, mert az
ő pakjában ami szintén ottan írva vagyon, hogy biztosítson a
szoftverlistából 1-1 et amit ő meg is  tett :(

elnöki jogkör adhat pontot ilyen lapján hogy nem megfelelő szoftver
állt rendelkezése. Az másik dolog hogy most akkor 100%?!?!? furi lenne.

itakacs